Utbildningar

Kundupplevelser och service

I den här utbildningen lär vi oss mer om vad som gör att företag och verksamheter med liknande produkter/tjänster kan upplevas helt olika beroende på den kundupplevelse de erbjuder kunden. Förstår vi hur och kan omvandla kundpsykolog, service och bemötande i vår verksamhet har vi plockat fram en stor framgångsnyckel till både lönsamhet och hållbarhet i verksamheten. Att leverera kundupplevelser i världsklass är en av de mest affärskritiska delarna i vår verksamhet. Utbildningen innehåller även attityder, inställning och beteenden till service och kunderna.

Denna utbildning erbjuds digitalt via Zoom till verksamheter i hela Sverige eller fysiskt i Skellefteåområdet. Om du vill utveckla en eller ett fåtal medarbetare i verksamheten, kontakta LaBranche, så hittar vi skräddarsydda lösningar för er.

Tidsåtgång:

Halv- eller heldag. (min 4 deltagare)

Pris:

3900-5900 kr/deltagare (exkl. moms)

Boka ett kostnadsfritt uppstartsmöte

Rulla till toppen
Sekretessöversikt

Den här webbplatsen använder cookies så att vi kan ge dig den bästa användarupplevelsen som är möjlig. Cookieinformation lagras i din webbläsare och utför funktioner som att känna igen dig när du återvänder till vår webbplats och hjälper vårt team att förstå vilka delar av webbplatsen som du tycker är mest intressanta och användbara.

Du kan justera alla dina cookie-inställningar genom att navigera i flikarna på vänster sida.