Utbildningar

Kundupplevelser och service

I den här utbildningen lär vi oss mer om vad som gör att företag och verksamheter med liknande produkter/tjänster kan upplevas helt olika beroende på den kundupplevelse de erbjuder kunden. Förstår vi hur och kan omvandla kundpsykolog, service och bemötande i vår verksamhet har vi plockat fram en stor framgångsnyckel till både lönsamhet och hållbarhet i verksamheten. Att leverera kundupplevelser i världsklass är en av de mest affärskritiska delarna i vår verksamhet. Utbildningen innehåller även attityder, inställning och beteenden till service och kunderna.

Denna utbildning erbjuds digitalt via Zoom till verksamheter i hela Sverige eller fysiskt i Skellefteåområdet. Om du vill utveckla en eller ett fåtal medarbetare i verksamheten, kontakta LaBranche, så hittar vi skräddarsydda lösningar för er.

Tidsåtgång:

Halv- eller heldag. (min 4 deltagare)

Pris:

3900-5900 kr/deltagare (exkl. moms)

Boka ett kostnadsfritt uppstartsmöte

Rulla till toppen